امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

TeamViewer کنترل سیستم از راه دور با TeamViewer 6.0.10462

 

TeamViewer یک برنامه فوق العاده و رایگان برای برقراری ارتباط بین کامپیوتر شما و هر کامپیوتر دیگر در جهان است که این ارتباط در عرض چند ثانیه برقرار می گردد. شما می توانید برای کمک ، آموزش ، یا رفع مشکل کامپیوتر دوست یا همکارتان خیلی راحت و از راه دور بصورت ریموت به کامپیوتر مورد نظر متصل شوید. نرم افزار TeamViewer عمدتا توسط افراد متخصص ، مدیران شبکه و شرکت ها استفاده می شود تا این گروه بتوانند به مشتریان خود از راه دور و از طریق خطوط ADSL کمک رسانی و سرویس دهند. کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است از این رو بیشتر کاربران کامپیوتر می توانند با این نرم افزار کار کنند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

DriverUpdate v2.2.4118 آپدیت کردن درایورها با DriverUpdate v2.2.4118.505

 

نرم افزار DriverUpdate به شما این امکان را می دهد تا جدیدترین آپدیت ها را برای درایورهای خود تهیه کنید . این نرم افزار از حجم کمی برخوردار بوده و توانایی بسیار بالایی در شناسایی درایورها دارد . این نرم افزار قابل نصب بر روی Win xp , Win seven , Win 7 می باشد .



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

   

c oganize مدیریت و برنامه ریزی کارهای شخصی با C Organizer Professional 4.0.5  C-Organizer Professional نرم افزاری زیبا و قدرتمند در زمینه مدیریت اطلاعات شخصی میباشد. این نرم افزار به شما کمک میکند که در زندگی روزانه خود و یا در زمینه کاری خود اطلاعات و برنامه های روزانه خود را سازماندهی کرده و در زمان کمی برنامه های روزانه خود دسترسی پیدا کرده و آن را به راحتی مدیریت کنید. مدیریت زمان های ملاقات ، دفترچه یاداشت ، مشخص کردن زمان های و تاریخ های خاص و امکان یاداوری و چندین ابزار دیگر که همه در برنامه ای ساده و قدرتمند خلاصه شده است.


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Portable%20Process%20Hacker%202.13 مدیریت حرفه ای پردازش ها با Portable Process Hacker 2.13

Process Hacker نرم افزاری است که به کنترل کامل کامپیوتر و حفظ امنیت آن کمک می کند. این نرم افزار به صورت درختی به طور کامل تمام برنامه های در حال اجرا که در لیست TaskManager دیده نمی شوند را با زیر مجموعه های آن نشان می دهد و به راحتی می توان به مدیریت و کنترل آنها بپردازید از جمله توقف یا اجرا یا حذف برنامه و بسیاری تغییرات دیگر.

در صورتی که سیستم شما دچار ابزارهای مخرب شود که باعث بالا رفتن سرعت CPU و کاهش سرعت رم می شوند به کمک این نرم افزار می توانید به راحتی آنها را متوقف کنید.

این نسخه از نرم افزار Process Hacker بدون نیاز به نصب می باشد و هم اکنون می توانید آن را از سایت دریافت کنید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
بازدید : مرتبه
تاريخ : 19 / 12 / 1389برچسب:,

ضبط مخفی صدا در کامپیوتر با Snooper v1.37.2 And PortableSnooper v1.37.2 نرم افزاری می باشد که شما به وسیله آن قادر به ضبط مخفی صدا از ورودی های مختلف صدا می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های بالایی می باشد . در این نرم افزار کاربران با پیچیدگی کار مواجه نمی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به رفع نیاز خود می باشند. همچنین در این نرم افزار می توان صدا ها را به صورت نموداری و موجی مشاهده نمود. این نرم افزار قابلیت ذخیره سازی صداهای ضبط شده را در فرمت mp3 دارا می باشد. 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

Salfeld%20Child%20Control کنترل فرزندان در استفاده از کامپیوتر با Salfeld Child Control 2010 v10.409.0.0

 

Salfeld Child Control 2010 v10.409.0.0 نام نرم افزاری قدرتمند است که قادر است فرزندان را از دسترسی به قسمت های مختلف در اینترنت و همچنین یک سیستم رایانه ای باز دارد. این نرم افزار کارآمد که بیش از ۱ میلیون سایت غیراخلاقی را در لیست خود جای داده و مسدود می نماید ، قادر است تا هر قسمت از سیستم عامل ویندوز که نیاز باشد را از دسترس خارج نماید ، به همین دلیل است که می توان این نرم افزار را در ادارات و شرکت ها هم نصب نمود تا بتوان با کنترل کارمندان بالاترین نتیجه را کسب کرد. استفاده فوق العاده آسان از Salfeld Child Control از مهم ترین نکاتی است که به راحتی مدیران و والدین را در مدیریت نرم افزار کمک می کند. وجود ده ها قابلیت مهم که بسیاری از آن ها در نسخه جدید تعریف شده اند بیانگر این نکته خواهند بود که والدین و مدیران به سادگی می توانند مدیریتی کاملا حرفه ای بر روی فرزندان و کارمندان خود داشته باشند. توسط این نرم افزار می توان فولدرها و اینترنت را برای کاربران در زمانی خاص محدود نمود. همچنین با این نرم افزار می توانید برای کامپیوتر زمان تعیین کنید که در چه زمانی اینترنت آن قطع شود و یا در چه زمانی کامپیوتر خاموش شود. شما می توانید با تعریف کلمات خاصی که ممکن است در صفحات اینترنتی برای فرزندانتان ظاهر شود ، آن صفحه را به راحتی بلاک نمایید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Salfeld Child Control 2010 v10.409.0.0:

 

- محیطی ساده ، راحت و کاربر پسند
– قابلیت محدود سازی سیستم تنها برای یک روز خاص از هفته
– محدود سازی اینترنت تنها برای یک روز خاص و تعیین شده در هفته
– قابلیت زمان بندی خاموش شدن سیستم
– قابلیت زمان بندی قطع اینترنت به صورت خودکار و در زمانی خاص
– امکان پسورد گذاری بر روی نرم افزار
– قابلیت بلاک کردن سایت های خاص
– وجود بیش از ۱ میلیون سایت غیر اخلاقی در لیست نرم افزار و مسدود کردن آنها
– اضافه شدن Option های جدید در نرم افزار
– محدود کردن کاربر برای استفاده از سایت خاصی نظیر سایت های بازی آنلاین
– قابلیت محدود کردن نرم افزارهای خاص در ویندوز
– امکان استفاده در مدارس ، ادارات و محل های چند کاربره
– سازگار با انواع کانکشن های اینترنتی
– سازگاری با ویندوز های مختلف از جمله ویندوز ۷
– و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند

 

user control center ایجاد محدودیت بروی سیستم با User Time Control Center 4.9.4.6

آیا شما فکر میکنید که فرزندانتان زمان زیادی را به کار با کامپیوتر اختصاص میدهند؟ یا اگر میخواهید هنگامی که خوابید یا در خانه نیستید از کامپیوتر شما استفاده نکنند برنامه User Time Control Center این نوع از برنامه ها مشکل شما را حل میکنند و جواب مشکلات شما را میدهد. این برنامه به شما این امکان را میدهد با ایجاد محدودیت زمانی بروی سیستم تعیین کنید در چه زمانهایی کامپیوتر بدون محدودیت امکان استفاده را به فرزندانتان دهد و یا آنلاین شود. با این همچنین میشود به هر کاربر بروی سیستم اجازه داد که چه مقدار و چه مدت این کاربر با سیستم کار کند. این برنامه شامل تمام امکانات و ابزارهای مدیریتی برای ایجاد انواع محدودیت ها بروی سیستم شما میباشد.

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات